GDZ Elektrik Dağıtım A.Ş.,?Muhtarlarımızı Dinliyoruz? toplantılarına hız kesmeden devam ettiriyor. Uygulama kapsamında, GDZ Elektrik Dağıtım A.Ş. yöneticileriyle bir araya gelen muhtarların bölgelerindeki elektrik dağıtım ile ilgili sorunlarına çözümler aranıyor. Toplantılarda bölgelerdeki yatırım planları hakkında bilgi verilerek, şikayet konuları tespit ediliyor ve Çağrı Merkezi´nde muhtarlara özel yürütülen çalışma hakkında bilgi veriliyor.
Mart ayının ilk toplantısı 1 Mart tarihinde Menemen ilçe Yöneticiliğinde Muhtarlar Derneği Başkanı Rahmi Arslan ve 10 mahalle muhtarının katılımıyla gerçekleştirildi.
Muhtar Toplantıları uygulaması konusunda bir açıklama yapan GDZ Elektrik Dağıtım A.Ş. Genel Müdürü Metin Demirdağ ?Mahallenin tüm sorunlarını en iyi bilen kişiler muhtarlardır. Biz de bu düşünceden yola çıkarak ilkini Ocak ayında gerçekleştirdiğimiz ve sürdürülebilir hale getireceğimiz ?Muhtarlarımızı Dinliyoruz? toplantılarımıza başladık. Muhtarlarımızın görev bölgelerinde, sunduğumuz hizmetlerle ilgili sorunlarını dinliyor ve çözümler üretiyoruz. Ayrıca toplantılarda muhtarlarımıza, görev bölgelerinde yapılan ya da yapılacak yatırımlarla ilgili bilgi veriyoruz. GDZ Elektrik Dağıtım A.Ş. Menemen ilçe Yöneticiliği hizmet bölgesinde 65 muhtar görev yapıyor. Menemen Muhtarlar Odası Başkanlığı ile koordineli toplantılar düzenlenecek ve tüm muhtarlarımız toplantılara dahil edilecek? dedi.
?Mahallelerin sorunlarını çözersek şehirlerde sorunlar son bulur?
Demirdağ sözlerine şöyle devam etti;?Bu toplantıların amacı; görev bölgelerindeki sorunlarını en iyi bilen kişiler olan muhtarlarımızı dinleyerek sorunlarına çözümler üretmek. Mahallelerin sorunlarını çözersek şehirlerde sorunlar son bulur. Amacımız muhtarlarla yürüttüğümüz interaktif iletişim sayesinde müşteri memnuniyetini yükseltmek.?
Muhtarlardan da çok olumlu geri dönüşler aldıklarını belirten Demirdağ şunları söyledi; ?Muhtarlarımız bu uygulamadan çok memnunlar öyle ki bazı bölgelerdeki muhtarlarımızdan toplantı sonrasında teşekkür mektupları almaya başladık. Bu tür geri dönüşler başlattığımız uygulamanın ne derece doğru olduğunun en büyük göstergesidir.?
Çağrı Merkezi Muhtarlara VIP Hizmeti
Demirdağ; Çağrı merkezinde başlatılan uygulama için ? Bir diğer önemli husus Çağrı Merkezimiz de muhtarlara özel yürütülen VIP hizmet çalışmasıdır. Hizmet bölgemizdeki tüm muhtarlarımızın telefon numaraları (cep, ofis, ev) sisteme tanımlandı. Bu sayede çağrı merkezimizi arayan muhtarlar beklemede kalmadan müşteri temsilcisine ulaşabiliyor.?bilgisini verdi.
Haber: S.Derya BOSUT
Foto2: GDZ Elektrik Dağıtım A.Ş. Gn. Md. Metin Demirdağ