?İzmir´e Doyamazsın? kampanyası start aldı
İç turizmde İzmir hamlesi
İzmir Turizm ve Tanıtma Vakfı (İZTAV) öncülüğünde hazırlanan ?İzmir´e Doyamazsın? kampanyası başladı. Farklı mecralarda yürütülen kampanya, 9 günlük Kurban Bayramı öncesinde tatil planları yapanlara ulaşılmasını ve kentin iç turizmden aldığı payın artırılmasını hedefliyor.
İzmir Büyükşehir Belediye Başkanı Aziz Kocaoğlu´nun yönetim kurulu başkanlığına seçilmesinin ardından etkinliğini artıran İzmir Turizm ve Tanıtma Vakfı (İZTAV) yeni bir projeye imza atıyor. Kente yönelik iç turizmi canlandırmak amacıyla 1 Ağustos´ta start alan kampanya ?İzmir´e Doyamazsın? teması altında gerçekleştiriliyor.
İzmir´in kültürünü, tarihini, denizini ve lezzetlerini henüz keşfetmeyenleri kentin güzellikleriyle tanıştırmayı amaçlayan kampanya ile özellikle 9 günlük Kurban Bayramı öncesinde tatil planları yapanlara ulaşılması planlanıyor.
Yaşanacak kente bekliyoruz
?İzmir´e Doyamazsın? sloganıyla iç turizm hareketliliğinden kentin daha fazla pay almasını istediklerini söyleyen İzmir Büyükşehir Belediyesi ve İZTAV Başkanı Aziz Kocaoğlu, ?Yaşanacak kent İzmir´in tüm güzelliklerini bir kez daha hatırlatırken, turizmdeki hareketliliğe de katkıda bulunacağımıza inanıyoruz? dedi. Başkan Kocaoğlu ayrıca İzmir´in sadece bu kampanya süresince değil, tüm yıl boyunca tatil planlayanlar için her keseye uygun alternatiflere sahip olduğuna dikkat çekti.
?İzmir´e Doyamazsın? kampanyası kapsamında ulusal TV´ler, radyolar, gazeteler, dergiler, internet siteleri, sosyal medya ve outdoor uygulamaları gibi birçok mecrada duyurular gerçekleştirilecek. Kentin güzelliklerine, tarihine, lezzetlerine, değerlerine vurgu yapılarak hoşgörülü, huzurlu yaşamı tüm Türkiye´ye anlatılacak. Böylece yerli turistlerin seyahat rotalarında İzmir´in ilk sıraya yükselmesi hedefleniyor.