MENÜ
İzmir 16°
Menemen'in Sesi
PAYLAŞ 
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş
Planlı Bakım ve İyileştirmeler Hakkında #gdzelektrikbilgiveriyor
Güncel
12 Ekim 2018 Cuma 11:35

Planlı Bakım ve İyileştirmeler Hakkında #gdzelektrikbilgiveriyor

İzmir ve Manisa illerinde yaklaşık 5,6 milyon kişiye elektrik dağıtım hizmeti sağlayan GDZ Elektrik Dağıtım; tüketicilere daha kaliteli ve sürdürülebilir elektrik enerjisi sunulması adına planlı bakım ve iyileştirme çalışmaları ger

İzmir ve Manisa illerinde yaklaşık 5,6 milyon kişiye elektrik dağıtım hizmeti sağlayan GDZ Elektrik Dağıtım; tüketicilere daha kaliteli ve sürdürülebilir elektrik enerjisi sunulması adına planlı bakım ve iyileştirme çalışmaları gerçekleştiriyor.

 

Planlı Bakım ve İyileştirme Çalışmaları Nedir?

 

Planlı bakım ve iyileştirme çalışmaları, belirlenen gün ve sürede bir dizi hizmet nedeniyle uygulanıyor. Elektrik dağıtım hatlarının bakım, onarım ve yenileme çalışmaları ile beraber yeni yatırım projelerinin devreye alınması esnasında programlı kesinti yapılmasına ihtiyaç duyuluyor. Can, mal ve çevre güvenliğinin sağlanması amacı ve mevcut yasal düzenlemeler gereği elektrik yüklü hatlarda çalışma yapılmasının mümkün olmaması nedeniyle elektrik kesintisi yapılıyor.

 

Sosyal Medyada #gdzelektrikbilgiveriyor

 

Şirket, geçtiğimiz günlerde #gdzelektrikbilgiveriyor etiketi ile sosyal medya hesaplarında planlı bakım ve iyileştirme çalışmaları hakkında yeni bir paylaşım serisine başladı. Planlı bakım ve iyileştirme çalışmalarının neden yapıldığına dair açıklama ile başlayan seride, planlı ve öngörülemeyen kesintilerin farkı, bir bölgede neden planlı bakım ve iyileştirme çalışması yapıldığı gibi tüketicileri bilgilendiren önemli detayları paylaşılacak. 

 

Planlı Bakım ve İyileştirme Çalışmaları ile Öngörülemeyen Kesinti Arasındaki Fark Nedir?

 

Planlı bakım ve iyileştirme çalışmaları kapsamında can, mal, çevre güvenliği ve yasal düzenlemeler gereği programlı bir şekilde elektrik kesintisi yapılmasına gerek duyuluyor. Planlı bakım ve iyileştirme çalışmaları ile öngörülemeyen kesintilerin engellenmesi amaçlanıyor.

 

Planlı bakım ve iyileştirme çalışmalarının, daha kaliteli hizmet ve uzun ömürlü memnuniyet için yapıldığını vurgulayan GDZ Elektrik Dağıtım yaptığı yazılı açıklamada ise anlık kesintilerin öngörülemeyen teknik sebepler, dış faktörler ve olumsuz hava koşulları nedeniyle oluşan istenmeyen kesintiler olduğunu ve bu yönleriyle planlı kesintilerden farklı olduğunu belirtti.

 

Şirketin SCADA Merkezi ile hizmet verilen 3 ilde elektrik dağıtım hatları her an takip ediliyor ve analizler yapılıyor. Öngörülemeyen kesintilere saniyeler içerisinde kontrol merkezinden müdahale ediliyor. 

 

Haberdar Olmak Çok Kolay

 

Farklı iletişim mecraları kullanarak tüketicilerini bilgilendiren GDZ Elektrik Dağıtım, planlı bakım ve iyileştirme çalışmalarını şirketin farklı iletişim kanalları aracılığıyla 48 saat öncesinden duyuruyor. Şirketin,  www.gdzelektrik.com.tr adresli web sitesinde yer alan ?Planlı Kesintiler? bölümü ile nerede, ne zaman, ne sürede planlı kesinti yapılacağı bilgisi paylaşılıyor.

Şirketin mobil uygulamasını Android ve IOS platformlarında ücretsiz indiren tüketiciler de uygulama aracılığıyla planlı bakım ve iyileştirme çalışmalarını takip edebiliyor. Ayrıca tüketiciler 0850 800 0 186 numaralı çağrı merkezini arayıp, planlı bakım ve iyileştirme çalışmaları hakkında

bildirim almayı talep edebiliyor. İsim, soyisim, tesisat numarası, cep telefonu numarası ve e-posta bilgilerini paylaşan tüketiciler tercih ettikleri yönteme göre, SMS (Bilgi Mesajı) veya

e-posta aracılığıyla planlı kesintiler öncesinde bilgi alabiliyor. 

 

Haber Merkezi

 

 

Yorum Ekle
Yorumunuz gönderildi
Yorumunuz editör incelemesinden sonra yayınlanacaktır
Yorumlar

   Bu haber henüz yorumlanmamış...

Benzer Haberler
Sayfa başına gitSayfa başına git
Masaüstü Görünümü  ♦   İletişim  ♦   Künye
Copyright © 2024 Menemen'in Sesi