Önce mesajı geldi. …… Tarafından …..barkotlu kartınız dağıtıma çıkmış olup, gün içerisinde tarafınıza teslim edilecektir. Aksilik bu ya mesaj geldiğinde evden çıkmıştım ve tekrar dönmem birkaç saatimi alacaktı. Yine de şansımı denemek için acelece işlerimi halledip eve döndüm ki kapıda haber kâğıdı. Gelinmiş ve evimde bulunamamıştım. Tam o sırada tekrar bir mesaj; geldik bulamadık sizi tekrar ziyaret edeceğiz diyordu. Rahatladım neyse ki bir şekilde sorun çözülecekti. Hatta şöyle düşündüm: İşlerini ciddiye alıyor ve bana ikinci bir şans veriyorlar bu kez evde olmalıyım. Öyle de yaptım. Dağıtıma çıktık mesajı geldiği gün bütün işlerimi iptal ettim ve beklemeye başladım. Saat 14. 17 ve yine bir geldik bulamadık mesajı! Nasıl olur? Hemen kapıya koştum yooo haber kâğıdı da yok. Yani bir şekilde kapıyı duymama durumu olamaz ama hadi oldu diyelim nerede mesaj. Doğal olarak önce bölgemdeki şubeye telefonla ulaşmaya çalıştım telefonlara cevap verilmedi. İlçemdeki şubeye hatta bulabildiğim bütün hatlardan asla hiçbirinde ulaşılamadı. Hırslandım. Ankara merkez çağrı merkezi bir sürü dıttttttttttttttt ; tuşlama ve hatta klasik müzik seçkileri sonrası bir muhatap buldum. Buldum sanmışım! Hattın diğer ucundaki görevli beni dinledi ve şu an sistem kapalı ekranda göremiyorum akşam üzeri tekrar arayın dedi. Nasıl yani barkot numarasını dahi sormayacak mısınız hiç olmazsa bir not alıp baksanız? Sistem kapalı akşamüzeri tekrar arayın cevabı ile baş başa kaldım. Hemen tekrar aynı çağrı merkezini aradım ve dıtttt, tuşlamalar, klasik müzik dinletisi ve nihayet görevli. İlk sorum sistem çalışıyor mu oldu. Evet sorun yoktu. Bu sefer durum farklı ne olduğunu anlamaya çalışan ve gerçekten yardımcı olmak isteyen bir çalışana nihayet ulaşabildim. Barkod numaram, kimlik bilgilerim alındı süreçle ilgili sistem üzerinden takip de yapıldı şikâyetim alınıp işlem kaydı açıldı. Muhatabım kadın görevli gerek üslubu gerekse ses tonuyla nezaket kuralları içerisinde ve profesyonelce işini yapmasıyla mevcut sinirimin yerini güven duygusuna bırakmasını sağladı. Ne iş yaptığından çok daha önemli olan işini nasıl yaptığın ve işinin hakkını verip vermediğindir. Aynı şekilde çağrı merkezindeki görevliye teşekkür ederken bakın bugün öncelikle gelmediği halde gelmiş gibi yapan dağıtım elemanından, telefonlara bakmayan memurlar ve aldığı çağrıyı başından savan meslektaşına kadar bir dizi ciddiyetsizlik sonucu sinirlerim gerilmiş ve birçok zaman kaybetmiştim. Sizin sayenizde sorun hemen çözülmemiş olsa bile inanılmaz rahatladım çünkü beni dinlediniz ve her şeyden önce işinizi profesyonelce yaptınız. Size çok teşekkür ediyorum umarım bu kaydı dinlerler ve sizin gibi personelin kıymetini bilirler diyerek telefonu kapattım. Şikâyetim işlemde, kargom henüz bana ulaşamadı ancak bir kez daha gördük ki önemli olan insan kalitesiymiş.